Кошик
+380 (68) 944-39-51
Climate Control інтернет-магазин запчастин для систем опалення та товарів для дому
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення товарів належної якості Як повернути чи обміняти товар належної якості? Якщо Ви хочете повернути або обміняти товар належної якості через невідповідність очікуванням, Вам потрібно: - узгодити повернення або обмін з менеджером магазину за номером, вказаним у розділі «Контакти» +380 (68) 944-39-51 -Повернення здійснюється службою «Нова Пошта» за тарифами перевізника за рахунок покупця. або безкоштовно у нашому магазині за адресою: просп. Героїв Харкова, 199 Д-5, Харків, Україна - Після отримання та огляду товару працівниками магазину, кошти будуть повернуті протягом 14 днів на реквізити, за якими здійснювалась оплата. Товар для повернення повинен бути належної якості, а саме: відсутність слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям, збережено та не пошкоджено товарну упаковку, збережено всі ярлики та заводське маркування, збережено споживчі якості товару, повну комплектацію, відсутні будь-які механічні пошкодження, відсутні сліди використання Як повернути чи обміняти товар неналежної якості? У разі отримання та виявлення Вами товару неналежної якості або при виявленні недоліків товару, що не підлягають ремонту, Ви можете зв'язатися з менеджером та повідомити про бажання замінити чи повернути товар протягом 14 днів з моменту отримання товару. - узгодити повернення або обмін з менеджером магазину за номером, вказаним у розділі «Контакти» +380 (68) 944-39-51. -Товар передається до сервісного центру для огляду. Обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності висновку сервісного представника, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені -Повернення здійснюється службою «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно у нашому магазині за адресою: просп. Героїв Харкова, 199 Д-5, Харків, Україна -У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо Ми -Кошти будуть повернуті протягом 14 днів на реквізити, за якими здійснювалася оплата.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner